Вчені вперше виявили живі коронавіруси в повітрі

“Аерозолі вже давно вважаються небезпечним переносником коронавіруса. Вчені повідомляють, що їм вперше вдалося виявити повноцінні живі віруси на мікроскопічні частинки в повітрі”, – передає німецький журнал Der Spiegel.

Ученые впервые обнаружили живые коронавирусы в воздухе“Тому, хто не хоче заразитися коронавірусом, слід носити маску і дотримуватися дистанції. (…) Вже через кілька тижнів після спалаху захворювання в Європі медики виявили, що вірус не передається тільки через безпосередній контакт і повітряно-крапельним шляхом, але і здатний поширюватися на великі відстані за допомогою мікроскопічних зважених у повітрі часток”.

“Але яка кількість вірусу насправді може перебувати на мікрочастках, які видихає людина або виділяє при говорінні, залишалося неясним. Дослідники з Університету Флориди представили доказ того, що вірусне навантаження аерозолів дійсно велика і вони можуть бути заразними. Раніше медики були одностайні лише в тому, що до цих зважених часток можуть прикріплятися частини вірусної РНК. Американські вчені виявили, що до частинок можуть прикріплятися і цілі живі віруси”, – йдеться в статті.

“Для дослідження вчені взяли зразки зараженого повітря з відстані 2-5 метрів від людей з Covid-19, доставлених в лікарню. Відстань набагато перевищує офіційно рекомендовану дистанцію в 1,5 метра, – зазначає видання. – (…) Тим не менш вченим вдалося ізолювати з цих зразків вірус Sars-CoV-2. Цей вірус ідентичний вірусу у взятих безпосередньо в аналізах пацієнтів, пояснюють автори дослідження”.

“Експерт по аерозолів Лінсі Марр вважає результати дослідження інноваційними: ізоляція живого вірусу з повітря це, за її словами, незаперечна “доказ”, досить однозначне доказ, натхненно написала американська дослідниця в Twitter”.

На практиці відомо вже про кілька випадків, коли люди заражалися коронавірусом без фізичного контакту. “Ще на початку березня учасники церковного хору у місті Маунт-Вернон на північ від Сіетла заразилися коронавірусом під час репетиції. Один-єдиний учасник хору з симптомами Covid-19 заразив відразу 52 людей. Трьом довелося проходити лікування у лікарні, двоє померли. (…) Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) лише в липні офіційно визнала, що Sars-CoV-2 може передаватися через аерозолі”, – нагадує Der Spiegel.

Читайте також:  Неврологи МедУниверситета им. Пирогова предупреждают о риске массовых психических нарушений у перенесших COVID-19

Джерело: www.inopressa.ru

Вчені вперше виявили живі коронавіруси в повітрі

Ви читаєте статтю Вчені вперше виявили живі коронавіруси в повітрі. Всі матеріали на сайті Укр Аптека, написані з метою інформаційного збагачення і ми раді якщо Вам подобається наш Журнал. Запам'ятайте - самолікування небезпечно для здоров'я. Завжди радьтеся зі своїм сімейним лікарем.